bra saker

Det finns många bra saker med mina nyfunna vänner här i Göteborg. En av de bästa med Jesper är att jag får äta ovanlig mat med honom. När vi åt sushi ett gäng i förra veckan fick jag prova svärdfisk & smörfisk och när han lagade mat till mig i söndes gjorde han thaigryta med bläckfisk. Grymt impad över att han kunde laga detta och mer inpad över hur otroligt gott det var. Jag gillar bläckfisk!! Får nog ta o köpa hem det=) Hade i alla fall en väldigt bra kväll hos Jesper, med god mat & trevligt sällskap!

På torsdag är det valborg och då ska vi kolla cortegen & sen ha picknick tror jag. Får se vart kvällen bär oss:) Imorgon åker  jag ner till Lund, fikar med Jonas, Marcus & lillasystern & går till chiropraktorn. Lite nervös inför det sistnämnda, mest för att jag haft ont senaste tiden men de kommer nog gå bra:)

Nu ska jag hoppa in i duchen & bege mig till jobbet. Har telefon idag så kommer svara i växeln, skoj med omväxling=)

Ta hand om er & om vi hörs innan så trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Lene

Ha en underbar valborg! Jag hade fått för mej att du skulle fira valborg hos Karin...

Postat av: Marcus

Ja vi ska ju fika imorn, ska bli så trevligt så :D

2009-04-28 @ 17:31:51
URL: http://mackanvincent.blogg.se/
Postat av: Lene

Tack snälla söta du för det fina födelsedagskortet!

Pussar och kramar

2009-04-30 @ 06:33:35
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback