En dag i äventyrens tecken

Igår umgicks jag med Per. Vi träffades i botaniska vid 15-snåret, gick en promenad, fick för oss o gå ut i skogen, klättrade upp för ett berg, fick se fin utsikt & klättrade ner längs med ett stup. Det fantastiska med detta var, förutom att man kunde g i kortärmat, var att Per ramlar när vi kommit ner från stupet. Han klarar all klättring men när vi kommer ner på plan mark snubblar han-hahahah=) Klockan hann bli 17 så vi bestämde oss för o åka ner till korsvägen, gå till focus och handla mat. Vi gjorde en liten avstickare till Liseberg, köpte årskort & åkhäfte och åkte lisebergsbanan och kanonen. Per lurade upp mig i kanonen och jag var livrädd, speciellt när Per säger (när vi sitter i kanonen, längst fram) att han egentligen hatar kanonen...:) Men det var skoj & vi kom såsmåningom till Focus och handlade grönskaer o kött till wok. Väl hemma här fick vi för oss att vi skulle överraska Jesper, som jobbar extra på haket, och började höra av oss till folk..:) Vi åt god mat och begav oss ner på stan & avenyn för att säga hej till Omar. På väg dit mötte vi Helen & Robban som nog i skrivande stund tisslar om mig & Per-hahaha. Vi hittade Omar och lyckades med att reta upp en ordningsvakt, få ett sällskap på 10 pers att flytta sig och sen blokera hela stället. Haha! Vi skrattade gott o gick där ifrån igen:) Vi kom i alla fall till Haket och överraskade Jesper som blev riktigt glad. Tog gräddcola shot med Per & Fredrik & satt o pratade med dessa till 01 ngngång när jag tog vagnen hem.

Idag har jag gått långpromenad & ska strax in i duschen för att senare bege mig hem till Jesper. Han ska laga mat & vi ska kolla film.
Ha en underbar söndag mina vänner
Puss

Kommentarer
Postat av: Robin

Natta bilder!?!?! =)

Vi vill ha lite bilder nu =) hahaha..

Vad är det för skor du köpte då`??

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback