en dag i Lund

Igår var jag & umgicks (läs fikade) i Lund. Jag behövde avsluta hos mig chiropraktor i Lund för att kunna få med mig mina bilder och få en rekommendation till en chiropraktor i Göteborg. Hon kände en i Borås som jag ska ringa. Jag passade på att fika med lite vänner väl nere i Lund.

När tåget kom vid 10 stog Jonas & mötte mig på stationen. Vi gick med vana steg till Espresso House (han försökte inte ens föreslå ngt annat=)). Vi satt UTE & fikade och pratade massor. Ett av favoritcitaten var " du är så bra & krama, du blir så glad när du får en kram"=). Du är så underbar min vän!! Det var precis som att vi setts dagen innan, som alltid när jag & Jonas ses. Nu hoppas jag att han och Denise kommer upp till Göteborg snart. Denise har en bror här uppe så de ska upp i sommar i alla fall. Vi fikade lite och begav oss sen ner på stan. Jonas sa de magiska orden, jag måste köpa ett linne=)=) & vi gick till HM. Det blev 2 superfina linnen & 2 par skor, flip flop & hmm (jonas kan namnet, ngt spanskt:)).

Vi mötte upp Maria & Erik och begav oss till Coffe break för utelunch. Grov ciabatta med diverse fyllningar, mozzarella, pesta & soltorkade tomater till mig-vad annars=). Där satt vi ett bra tag och pratade om allt mellan himmel & jord. Maria & Erik kommer till Göteborg imorgon så blir nog en efter jobbet öl med dem imorgon!

Gick på stan lite till innan det blev dags för chiropraktorn. Har fått en låsning i ländryggen men det går att fixa. Dock lite tråkigt för jag hade hoppats att de skulle bli bättre. Hälsenan har iaf blivit bättre. Sen var det fika med Marcus & sen tåget hem.

En härlig dag helt enkelt. Idag blir det picknick & cortege med vänner. Ska träffa de andra vid 16 & innan dess ska jag tvätta, duscha, äta frukost, köpa sallader & hjälpa Joanna lite här hemma.

Ha nu en underbar valborg
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

ha det fantastiskt idag vännen =) pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback