inge bra..:)

Idag är ingen bra dag alls, känt mig nere hela dagen & alldeles tom i huvudet, vet ej vad de beror på heller hmm... Tänkte bota detta genom att åka hem till Per, äta pannkakor o bara umgås. Nog precis vad jag behöver. Tror att vi tar promenad & kaffe på stan innan jobbet imorgon, vi börjar 11 båda två! så nu hoppas vi att jag lyckas hitta tillbaka till mitt lyckorus:)

Ta hand om er denna söndagkväll!


Just det, personalfest igår. Tack alla för en underbar kväll! Hade sjukt skoj & åkte hem i någorlunda tid. Tror jag var hemma 00,10 någongång. Jag är inge bra på laserdome men hade sjukt skoj. Bastun & ölen efteråt var såååå skön!

Nu ska jag fixa lite här innan spårvagnen bär av mot frölunda.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

hitta genast tillbaka till lyckoruset. puss my darling

Postat av: Robin Kjaerkner

Va skoj att du hade en bra fest!!!

och du, alla verka äta pannkakor nu för tiden. Men det är sjukt gott =)

puss å kram

2009-04-23 @ 20:21:38
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback