Jobböl-en farlig företeelse

Jag var på jobböl med ett gäng från jobbet+Fredrik igår. Såå skoj-tack alla!! Vi pratade och tiden flög förbi. Vid, hmm tror 00,15, bestämde sig jag o Jesper (som båda jobbade idag) att de var dags o ta sig hem. När vi väl kom ut regnade det..=( Spårvagnen skulle dröja lite så vi promenerade till nästa hållplats, tog trean till Valnad och tänkte hoppa på femman. (Trean kör inte natttrafik, på vardagar iaf). Femma skulle dröja massa tid så vi fick för oss den briljanta idéen att gå till Korsvägen från Järntorget typ. Promenaden var väldigt trevlig och jag fick lära mig lite om Göteborg men regnet slutade inte. Frös inte alls förrän jag satte mig på spårvagnen, kom hem, sov 3 timmar o vakna av kramp i HELA baksidan av högerbenet-aj! Kom till jobbet och tappar rösten inför flertalet gäster. Självklart ska jag dra på mig ngt på halsen. Nu har jag varit på Lifé o inhandlat coldizin samt ätit soppa med ingefära. Kommer dock skylla mitt halsont på Jesper..hehe, även fast promenaden var trevlig:)

Nu blir det örter o te för att kurera rösten, vill inte vara sjuk på min lediga helg!

Ta hand om er o Glad Påsk

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

haha låter som en perfekt kväll =) jag o marcus sitter med hallondrinkar och har det allmänt bra =)massa kramar o passur till sötnosen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback