Lyckorus!

Jag har kommit in i ett lyckorus, allt går min väg...:) Jag trivs super på jobbet, datum för inflyttning är satt och närmar sig, jag har fått nya vänner, det är personalfest imorgon & jag hade en underbar dag/kväll igår. Ibland blir allt så bra...=)

Personalfesten imorgon består av laserdome & buffé. Blir nog tidig kväll för mig eftersom jag jobbar 9,45 på söndag, min jobbhelg som väntar=) Känns skoj ändå för då kommer helgen gå snabbt och så börjar en ny vecka, säkert med spännande saker!

Nu tänker jag slå bort alla "vad du är lycklig, mår du verkligen bra" kommentarer och bara njuta! Kommer hoppas att jag slipper pjoskande och "åå, vad synd det är om dig-miner" angående antingen mitt jobb (som jag älskar) eller att jag är singel (vilket inte gör mig något). Jag är ung, jag bor i en stad som jag älskar, jag har ett underbart jobb & underbara vänner. Vad har jag o inte vara lycklig för? Nä, nu slutar jag bry mig om alla tycka-synd-om fasoner och njuter av mitt lyckorus!

Ta hand om er där ute!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lene

Varför skulle det vara synd om dej för att du har ett jobb??? Vissa människor är bara underliga!

Härligt är det iaf när livet leker som allra bäst, hoppas att den känslan hänger i läääänge!

Love you

Postat av: Marcus

Du verkar verkligen har prickat in vårruset! Som sagt, för oss under 35 kan det vara jävligt och tungt ibland men oftast kommer man till andra sidan helskinnad och glad, efter det strålar bara ljuset ännu mer!

Kram

2009-04-17 @ 19:51:03
Postat av: Karin

härliga tider min söta! jag bara älskar att du älskar jobbet, gbg och dina nya vänner så länge du inte glömmer bort mig =) pussar pussar

2009-04-18 @ 17:01:14
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad kul! jag är glad för din skull, roligt med lite utmaningar! kram på dej

2009-04-19 @ 00:25:49
URL: http://www.supersanna.bloggspace.se
Postat av: Robin

Verkligen kul läsning och känns ju så bra att du har ett sådant lyckarus!!

puss

2009-04-19 @ 11:39:19
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback