Nu är våren här..:)

Finns nog inget bättre en våren, eller jo..skulle väl vara sommaren då...:) Nu är våren här på riktigt och det känns inte lika jobbigt o inte vara i Thailand som jag var för ett år sen, men klart...hade inte varit fel. Kanske jag ska satsa på, solsemester i jan/feb varje år..:)

Har kommit in bra på jobbet nu med, trivs super o har bästa jobbkompisarna..:) Nu i måndes när jag jobbade hade jag sällskap av Per på bussen till jobbet o Robin på bussen hem..tack pojkar för trevligt sällskap:) Annars är jag ledig nu några dar innan jobb fre-tors stundar-ska bli skoj=) Lämnar Elmer på dagis, fixar med kläder, går på stan o tvättar...helt underbart skönt är de..:)

Skadade mig idag..aj..:) Gick in med tårna i dörrkarmen till badrummet, har så sjukt ont just nu att jag knappt kan gå..:) Ska bli skoj o se hur jag klarar promenaden upp til dagis o eftermiddagspromenaden med Joanna & Elmer..=) Imorgon blir det allum...=)

Ta hand om er nu o grattis till jobbet Lene & utbildningen o förhoppningsvis jobbet Karin.

Puss

Kommentarer
Postat av: Robin Kjaerkner

KRYA PÅ DIG NATTA!!!!

Skoj att höra att du trivs så bra både i Gbg och på jobbet!

Du har blivit en liten MILF nu eller när du går med barnvagn till dagis och allt??? =) hahaha...

kramar och hoppas det släpper i tån!

Postat av: Karin

natta my darling, varför ska du slänga in tårn i dörren?? det verkar faktiskt ovanligt korkat även för att vara du :P

jag är så glad så glad så glad

puss!!

2009-04-01 @ 09:44:30
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Lene

Akta tårna, blir svårt att gå utan tår:)

2009-04-02 @ 10:15:31
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback