Skönt med lite ledigt:)

Imorgon är jag ledig. Känns konstigt, jobbat dagligen sen i torsdes =) Morgondagen bjuder på ärenden på stan & tvätt o sen ska jag umgås med Per. Han har gjort planer så ska bli spännande:) Ledig söndag med & då ska jag hem till Jesper o umgås. Sen blir det jobb mån,tis & lund på ons. Torsdag betyder valborg och häng med vännerna, sen jobbar jag helgen:) Har helt enkelt fullt upp närmsta tiden men känns bara skoj:)

Åt sushi igår. Andra gången någonsin jag åt det. Första gången var hemlagad & jag gillade de inte så mycket. Igår var det på haket (ett ställe där Jesper jobbar extra i dörren) och det var riktigt gott. Trodde jag aldrig att jag skulle tycka:) Fick smaka svärdfisk, smörfisk o ngn veg. bit-mums! Så blir nog sushi igen, iaf på haket:)

Ta hand om er!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback