att bli dumpad av sin själsfrände-nya bantningskuren?

Mitt allt, pojkvän, bäste vän och själsfrände sen 6,5 år dumpade mig i tisdes. Det kom som en så stor chock att jag inte vet var jag ska ta vägen längre...

I tisdes (efteråt) fick min syster i mig en halv kopp te, ett glas vatten. Lite senare åt jag en halv hamburgare och 4 st pommes. Gårdagen bestod av 2 kiwi, en kopp te, lite ris med wok och lite vatten. Nu kankse jag går ner de sista kilona..?Nä, jag vet att inte äta är helt fel men jag får inte ner något. Riset och woken tog en halvtimme och det var mindre än min 2-årige systerson äter.... Jag skulle mycket hellre vara hungrig hela tiden än att behöva uppleva det jag upplever nu..

Vet inte var jag ska vägen, vill bara sova men kan inte för jag ligger och skakar av kyla. Vill helst försvinna helt och hållet. Vill ha svar från Daniel men jag får bara jag vet inte. Varför gav han upp..? Vi är som gjorda för varandra....
Ska dit på måndag så förhoppningsvis får jag några svar då...jag känner bara att jag vill ha måndag nu, fast ändå inte. Saknar dig min Daniel så otroligt mycket- du är och kommer alltid vara min själsfrände och mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Karin

min söta, du måste börja äta igen! annars måste jag komma ner till dig och göra som du gjorde för mig i våras :) släpa med dig till affären och plocka på dig bara sådant som är gott så du får i dig något. jag tyckte det var lättare med flytande saker så kanske lite nyponsoppa och glass kan vara något? lite näring i alla fall.

kom ihåg att jag finns här! puss puss

Postat av: Karin

äh vad underbart söt! vad glad jag blir att du kunnat skratta idag. låter toppen med chips annat slisk, själv har jag gjort chokladpudding... ha det toppenbra resten av helgen och hälsa magnus :P

massa kramar

2009-02-14 @ 19:26:42
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Nina

Lider med dig vännen ! Jag hoppas att allt ordnar sig och att du ska må bra igen. Ta hand om dig. Kramar Nina

2009-02-14 @ 20:17:06
URL: http://www.ninastorp.mittspejs.se
Postat av: Lene

Tänker på dej vännen!



Angående mitt springande så måste man ju börja nån gång:) Tror inte att det blir nån lång runda men alltid nåt ju! Massa kramar

2009-02-15 @ 13:33:47
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback