film med vän!

Var hos min Jonas igår (ja, han är min....vän=)) Jag bad om en film där jag fick skratta, vi såg sex drive. Rolig film men tyvärr inga vackra pojkar. Jonas var desto gladare eftersom han fick se både snygga tjejer o cat-fight:) Jag bjuder på den Jonas men nästa gång vill jag ha fina pojkar med.. När jag kom dit igår satt vi först o pratade i några timmar, så skönt och precis vad jag behövde. Jonas är en god lyssnare=)

Tack för att du finns vännen! Vet inte hur jag ska klara att inte bo i samma stad som dig längre men vi får hälsa på varandra ofta!!

Nu är jag hos min nuvarande hyresvärd, lillasystern. Ska äta lite frukost nu o sen till lägenheten o packa mina saker i flyttlådor. Känns helt fel o konstigt..:(

Nästa projekt är jobb så att jag kan hälsa på min Kajsa nere i sydamerika och kanske till o med åka o jobba med Karin i Australien. Vet inte hur jag ska ha råd eller så men jag vill. Behöver komma iväg och saknar min Kajsa så otroligt. Som tur är finns hon på sms o mail så jag kan få hennes goda råd ändå!=)

Just det, ska upp till Uppsala med. Blir en helg/vecka med Karin, bag-in-box, party och sthlm-resa för o fika med Robin (hoppas på det iaf). Kanske kan lura ner Christoffer med om han är hemma i Gävle-är väl inte så långt..:)

Ta hand om er där ute!

Tack Karin för ditt underbara samtal igår-precis vad jag behövde!!

Kommentarer
Postat av: Karin

ha! jag tror det var precis vad jag behövde med för jag känner mig mycket bättre idag :) tur vi har varandra, söt.

om jag inte får med dig til australien, om det verkar vettigt när jag får hem informationen, så får du verkligen komma hit snarast! jag fixar boxen :P

puss!!

Postat av: Lene

Vad mysigt med lite filmtittande och prat om allt som hör livet till:) Vi ses när jag kommer till halmstad, vet fortfarande inte när dock...

2009-02-18 @ 09:50:25
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback