fredag

Idag är det fredag, känns inte ritkigt som det men kanske beror på att jag inte har någon rutin..:)

Igår hände en rolig sak men det tänker jag inte skriva om här, de som ska veta vet!

Precis ätit lunch, blev fruksallad...tyvärr hade mina föräldrar inga russin eller fikon det är annars mums till



En stor kopp te med (idag) havremjölk är ett måste. Brukar ha sojamjölk annars!

Ikväll lagar jag middag till mina föräldrar, lite tack för att jag få bo här gratis o för att de hjälper mig med flytten imorgon. De ska få potatisgratäng med kassler, fetaost & soltorkade tomater...mums! Och till efterrätt min populära kladdkaka med grädde såklart..:) Blir havregrädde till mig och vanlig till de andra.




Nästan så jag vill äta den nu=)

Alla skrivarpapper tog slut så kan inte fortsätta med det jag gjorde förrän ikväll. Tänkte kolla på Patrik 1,5 istället. Ha en underbar fredag och helg.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lene

Åhh så mumsigt! Tur att de har en dotter som du:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback