Grattis min prins!

Idag fyller min Daniel 23 år. Han börjar också bli gammal..hehe. Nä, men välkommen till 23-åringarna älsklingen! Vi har firat lite med paket i sängen (jeans, strumpor & remi-kex från mig) och ikväll blir det bio med Maria & 3 andra (gissar att Erik är en av dem=)). Vi ska se I taket lyser stjärnorna, kan nog bli bra. Efter filmen ska jag & Daniel hem och laga mat. Kommer nog bli en underbar dag tror jag.

Hade inflyttningsfest/ födelsedagsfest i lördes. En galet lyckad fest för min del! Mycket folk, god plockmat, singstar (Tack Maria & Erik), lite intriger och framförallt snöbollskrig 02,30 med grannarna! Tack alla för en härlig fest & massor av paket=)

Söndagen var en äkta bakisdag men promenader och kebab. På en av dessa promenader, det är jag, Karin & Daniel som går, utspelar sig en härlig konversation. Kommer inte ihåg hur vi kom in på det men iallafall...Vi pratade om hur gamla våra vänner är och kommer in på Pernilla. Ingen av oss (Daniel som träffar Pernilla nästan dagligen och jag som träffat henne ett antal gånger) kan komma på hur gammal hon är, lösningen. Vi kollar facebook. Det är verkligen dagens samhälle. Vet vi inte något om någon kollar vi facebook=)

Nu ska jag fixa mig, göra lite lunch och sen ner på stan och hämta mitt nya id-kort!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Man ska inte tala om en kvinnas ålder! ;)

2009-02-03 @ 20:54:53
Postat av: Lene

Vad kul att höra att ni hade roligt på festen, synd dock att vi inte kunde komma! Vi får ta o planera in en träff i Lund så snart som möjligt!

Postat av: Karin

haha ja det var en härlig fest och en skoj helg i allmänhet. det är ju dock lite jobbigt när personer inte har facebook, det stör hela världsordningen :P

2009-02-04 @ 19:45:20
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback