klar då...

Då har mitt bohag flytt Lund. Finns lite kvar hos syster, typ skrivare, telefon, trappstege o blommor o en blomma hos erik o sen lite blommor på pappas kontor där även resterande bohag hittat sin tillfälliga plats. På lagret på pappas kontor under en stooor pressening står alla mina saker. Förutom de 7 lådor, två resväskor och en väska med kläder och skor(!) som finns här i Halmstad. Allt ska stå nerpackat tills juli då jag får min nya lägenhet.... Känns konstigt och bo hemma igen men nu vet jag iallafall hur länge så känns lite bättre...:)

Flytten gick riktigt bra, hade hjälp av Mamma, Pappa, Maria & Erik så vi tömde lägenheten på en timme..:) Impad!

Nu ska jag ta en lååång dusch och sen nog bara slappa, så galet trött efter allt flyttande och åkande fram o tillbaka..

Ta hand om er
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback