Morgonprinciper?

Jag och Daniel vaknade vid 7-tiden i morse. Jag gick upp och kissade och sen försökte vi båda somna om. Ingen av oss lyckades och 07,20 ringde väckarklockan första gången. Någon minut senare utspelar sig detta samtal.

Natta: Jag kan inte sova.
Daniel: Men det passar ju bra, inte jag heller.
Natta: Va??
Daniel: Men vi la ju oss tidigt igår (22,30) och jag har ju sovit mina 8 timmar. Jag brukar ju sova 7 timmar.
Natta: Hehe. Men ska vi gå upp och äta en lång frukost då?
Daniel: Men vi kan ju inte gå upp föra klockan har pipit åtminstonde 2 gånger.
Natta: Va? Hahaha. Varför inte det?
Daniel: Det går emot alla principer.

Klockan pep en andra gång och vi gick upp och avnjöt en underbart lång frukost!

Älskling, du och dina principer- Du är ju bara för söt!

Kommentarer
Postat av: Lene

Man ska hålla fast vid sina principer, iaf så länge man orkar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback