Nästan klar..

Jag har nästan packat alla saker nu, väldigt lite kvar..:) Känns skönt, borde väl fixa med det istället för o sitta här men tar en liten paus. Hade säkert varit klar men gjorde misstaget o sätta mig vid msn. Fick ifs pratat massor med Christoffer o det är alltid trevligt men det gjorde även att jag sitter här nu, ofärdig.

Måste sända en speciell tanke till Karin, Mange & Robin som alla hjälpt mig otroligt mycket den senaste tiden. Ni är underbara och jag hade inte klarat mig utan er!

Ikväll ska jag umgås med min lillasyster. Bor hos henne nu och hon har planerat hela min helg, känns skönt och tror att det kommer bli väldigt roligt. Ikväll blir det hamburgare och pommes (vi orkar inte laga mat)=) och säkert något tv-program. Är otroligt glad att jag min syster här och att jag får bo hos henne!

På tisdag åker jag tillbaka till Halmstad. Det är med blandade känslor men jag hoppas på det bästa. Det blir väl det man gör det till.

Ta hand om er, ska fortsätta med packningen nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback