Nytt rekord-jippie!

Som blodgivare kan man skapa lite spänning i hela saken o tävla. Jag & Karin tävlade alltid om vem som blev klarast snabbast o jag & Maria om vem som hade högst blodvärde (mara ligger 10 över mig så vann inge där). I alla fall, om Karin hade varit med idag hade jag sååå vunnit. Jag brukar ta mina 10 min på mig att lämna mina 4,5 dl blod..idag tog det 5 minuter!!!!! Jag är galet impad och kommer att ta åt mig all ära! Vi struntar i att sköterskan nog lyckades hitta rätt i kärlet..:)



Ok, dålg bild men skriv in den adressen och anmäl er-bums!

Nu är jag hemma och mår strålande..:) Har dock upptäckt en bula på underarmen..samma som jag lämnade blod i..hmm. Det är ett blåmärke och en bula...Men det kan inte vara ett kärl som gått sönder för då hade jag aldrig kunnat lämna så snabbt ju...hmm Vi får se hur utvecklingen går:)


Min Karin: Ha det underbart i Göteborg och festa gärnet, det har du förtjänat!! Och för att du inte ska kunna fuska har inte vår tävling börjat än men du kan ju alltid öva...le stort!


Ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Karin

i did my friend, i did... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback