Redo för roadtrip!

Imorgon bitti, närmare bestämt klockan 06,00 åker jag på en 1-dags-roadtrip. Det är jag och mina två underbara, Daniel & Pernilla, som ska upp till Stockholm (Arlanda) och tillbaka. Ska bli riktigt skoj!!

Om jag har förstått allt rätt ska vi åka upp till Arlanda och hämta en hund som egentligen bor i England. Hunden ska bo hos Pernilla ett tag och sen fixa lite ärenden i Sverige för att sen åka hem till England igen. Jag finner detta väldigt roligt men ifrågasätter inget, jag väljer att känna lycka över en möjlighet till roadtrip istället=)



Så här har jag tänk spendera alla bil-timmar. Nyaste Vagabond & IForm-tidningarna, läkerol, torkade frukttärningar, musik och kamera!!
Skapade 5 cd-skivor idag, speciellt för denna roadtrip. Det är helt enkelt 105 underbara låtar. Jag tror att det kommer att bli en bra dag om inte annat är det en supergullig hund vi ska hämta!=)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lene

Nå, hade ni trevligt på er roadtrip??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback