resor.

Åker till Lund idag,biljetten gick på 1 krona (tradera). Känns ganska lagom:) Nästa projekt är att få pengar till o åka upp till min Karin. Hon har lovat mig en helg bestående av en bag-in-box massor skratt och vi två som gör staden osäker, kan det bli bättre? Ska försöka hinna med en fika med Robin när jag är uppe med. Han bor ju i Stockholm med sin söta sambo så kan ju inte fika med honom när jag är i Uppsala. Sen saknar jag honom och vill framförallt ge honom en kram som tack för alla goda råd han gett mig senaste dagarna, många tiiidigt på morgon.. Impad att han kan vara så smart då..:)

Nä, nu ska jag komma på sätt att kunna finanisera en resa upp till min Tant K! Om någon vill betala den eller om någon råkar köra från Halmstad upp dit så kan jag hänga på..:) Det är lungt!


Tack vännerna- ni vet vilka ni är. Skulle inte vara den jag är idag utan er!!

Kommentarer
Postat av: Lene

Tyvärr har jag inga pengar att bidra med:( skönt att biljetten till lund var så billig iaf... massor med kramar till dej

Postat av: Karin

kom kom kom NUUUUUUU!!!!!! :D

2009-02-16 @ 10:11:41
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback