Shopping..=)

Idag är en sådan dag när man ska hinna med allt och lite till. Har massor med småsaker som ska fixas med, en del gällande flytten och jobb och sen massor annat som har med framtida planer att göra. Jag hoppas innerligt att jag kommer kunna genomföra alla mina planer-hade varit underbart!

Jo, var på AF här i Halmstad idag och fick min nya handläggare. Hon var trevlig och jag ska bara dit varje tisdag och redovisa vilka jobb jag sökt. Inte allt för jobbigt. Sen gick jag till Life-köpte mitt tigerbalsam (förklaring kommer i nästa inlägg) och fick pratat en del med Iwona. Hon är så härlig. Hon kanske kunde fixa några timmar åt mig-hoppas! Hänger väl på hur snabb Ingemar är och han är inte känd för att vara snabb...hehe. Jo, i alla fall. Iwona frågade mig om jag hade en ätstörning, hon tyckte jag var mager...hehe. Där stod jag i vinterjacka och känner mig allt annat än mager..=)

Var på Nilson med och köpte skorna jag lade undan igår. Så vackra! Jag tyckte att jag förtjänade dem och man måste ju unna sig lite ibland!


Ser ni så vackra? Det är converse fast en ny modell. Underbara! Det finns i massor av färger men jag tyckte att denna var såå snygg att jag ville ha den!

Se måste jag berätta hur lycklig jag blev i affären igår när jag hittade följande nyhet



Det är min sojayougurt som nu kommit i vanlijsmak. Galet gott. Det med kiwi, torkade frukter och risentas muslimix..mums!

Kommentarer
Postat av: Karin

snygga skor snygging :)

Postat av: ALICIA - shopping & foto

vad snygga :)vill ha dom cremevita såna!

2009-02-25 @ 14:14:30
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback