Skärpning!

Idag är det ju fettistisdagen och börjar på den katolska fastan. I alla fall, jag är i Halmstad och tänkte att jag och föräldrarna skulle få semlor idag. Deras skulle köpas på skånskan (bäst i stan) & jag skulle leta upp något konditori som säljer mjölkfria semlor. Ringer runt till alla här nere på stan och INGEN säljer mjölkfria semlor. Eftersom det är dumt o dyrt o köpa allt för 1 semla valde jag att köpa min från skånskan och sen köpa havrevispgrädde. Så jag helt enkelt kan byta upp grädden och sen njuta av semlan!=)



Bilden är från www.kockendaniel.se/.../2009/02/tl_semla_222.jpg

Jag vet att det är fusk att köpa semlor men efter det som hänt senaste tiden och de planer jag egentligen hade för idag får det bli köp-semlor!

Kommentarer
Postat av: Karin

urk* :P

Postat av: Lene

Mums mums!!!

2009-02-24 @ 17:38:56
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback