svarta pumps och håkan tankeläsare.

Håller på o packa och tänkte packa ner alla skor (bortsett från de som står hos maria o de som är hos mamma o pappa. Upptäckte att jag har 5 par! svarta pumps. Kan någon förklara meningen..? Hur lyckades jag..? Vad tänkte jag? Aldrig haft en svart period men älskar pumps. Nä, får helt enkelt shoppa massa färgglada så det jämnar ut sig;)


Skor från Have2have! Vill ha=)

Håkan (hellström asså) är min nya tankeläsare. Sitter o lyssnar på honom o han har en låt som beskriver mina känslor klockrent just nu:

"Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"



Bilden är från Aftonbladet.

Grym kille helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: Lene

Önskar att jag kunde ha klackar... men med tanke på att jag blir typ 1,90 då så tror jag att jag hoppar över:)

Postat av: Karin

jag vill med ha 5 par svarta pumps :( provade massa snygga skor idag och blev superledsen när jag insåg att jag inte hade råd med några av dem :(



puss

2009-02-18 @ 16:42:34
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Robin

pumps är ju sjukt sexigt på tjejer =)

2009-02-20 @ 19:53:42
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback