de kunde helt enkelt inte bygga bra hus på 60-talet

Min nuvarande lägenhet är byggd tidigt 60-tal (precis som min & daniels i Växjö). Men det är en väldigt stor skillnad, denna lägenhet kan inte hålla värmen. Tror att det saknas en stor del isolering! Det blåser vid fönstrerna och trots alla element är på max ligger temperaturen på 18-19 grader. Min lösning-ljus! Ljus och apparater. När vi kom hem efter jul och nyår var det 16 grader i vår lägenhet, nu kommer den upp i 20 grader efter många ljus och några apparater igång=) Detta har dock lett till ett stort problem, värmeljusen är väldigt snart slut- panik! Värmeljus är som billigast på IKEA men för tillfället är IKEAs värmeljus dåliga. Så får väl köpa dyra på ica-usch!

Fantastiska I-landsproblem jag har=)

Kram på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Karin

hua, se till att få upp värmen innan jag kommer :P längtar längtar mer och mer för jag ha ringa vänner här uppe :( saknar alla från tiden i växjö, vi hade så mycket roligt

puss!

Postat av: Lene

Stackare!! Då dricker du väl mer te än vanligt antar jag:)

2009-01-14 @ 21:33:03
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback