Grilla i januari-grymt underskattat.

Var hos den söta och underbara Pernilla igår. Alltid lika trevligt! Igår var det jag, Daniel, Markus, Pernilla och Pernillas kompis Jenny. Skoj och träffa Jenny och ännu roligare att få veta att hon bor 2 hus bort från oss=)
Iallafall, Pernilla kom på den briljanta idén att vi skulle grilla. Hon köpte ryggbiff och marinerade som pojkarna grillade-sjukt gott! Middagen akompenierades av rosevin-mums! Och efteråt fick vi någon kaffeshot, hmm. Men den var god!

Pernilla bor på en kennel och de hade valpar hemma. 13 stycken som var 4 veckor gamla! Ni anar inte hur söta!!

Kom på häromdagen att min leg går ut idag, dagfs att skaffa nytt helt enkelt. På den gamla goda tiden tog banken 125 kronor, men inte längre. Till detta hör att jag är kund hos Swedbank och Swedbank finns inte i Lund, så ingen hjälp där inte. Gick till polisen istället men det blev inget leg, hade inte de 400!! kronorna det kostar på mig. Bankerna tar samma...Känns lite argt men vad ska jag göra, får skatta nytt på måndag!

Åker till Göteborg om en timme-dags att sitta barnvakt åt min söte systerson imorgon så att Joanna & Oscar kan jobba och över helgen så att de kan måla sin nya lägenhet!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Lene

Åhh vad gott med grillat!!!!

Postat av: Karin

400 kronor!! det är ju rena rånet!!!

2009-01-22 @ 12:10:05
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback