jobbsökardag..

använder dagen till att söka jobb, inte jätteskoj men har jag egentligen något val? vill inte börja plugga igen och vill verkligen inte gå hemma mer så det är bara o söka. började dock dagen med promenad bort till stadsparken och sen stadsparken runt-tog 35 minuter och det var helt underbart väder och nästan tomt i parken-helt underbart.

Sökt några och tänkte sätta mig med de åtta jag har kvar nu alldeles snart. måste bara göra lite te först så motivationen inte försvinner:)

kram på er alla där ute.

Robin-krya på dig!
Maria-lycka till på intervjun!

Kommentarer
Postat av: Lene

Ja detta eviga jobbsökande:(

Önskar att jag hade så många att söka...

Kram

Postat av: Karin

ja jag säger det samma. här finns knappt något alls ute på listorna som är värt att söka :(

hoppas du hittar något i alla fall.

kram

2009-01-12 @ 19:45:20
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback