sitter barnvakt till en sjuk Elmer.

Ni vet själva hur det är när man är sjuk, man har ingen energi alls. Elmer är inte sådan, visst han har mindre energi men fortfarande massor=) Kom hit igår eftermiddag och fick spendera timmarna till middag men och åka bobby-car.En bobby-car är en röd platsbil för små barn. Elmer har en sådan med släp och det nya nöjet är att han sitter i släpet och, igår, kör jag. Jag får inte dra den utan jag ska sitta på bilen. Den är liten och jag hade dessutom tajta jeans men vad gör man inte för sin systerson!=)
Idag jobbar Joanna & Oscar och jag passar Elmer, som för övrigt sover nu=) Vi har spenderat förmiddagen med att Elmer har stått på en pall och tittat ut på grävmaskinen som gräver i grunden på grannhuset, jag har läst tidningen=) Sen har v även, han på pallen och jag på en kudde på golvet, suttit med varsin hand in i handtag som finns på flyttkartonger. Elmer fann detta otroligt spännande, varför vet jag inte.

Nu ska jag fixa med min läxa som AF gett mig. Sen blir promenad med lillen.

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback