Yes!

Jag kom hem från min dagliga promenad för ett tag sen. Riktigt stolt över mig att jag går den dagligen-kanske ska lura med Karin när hon kommer...hehe=) (Karin gumman, saknar våra runt sjön promenader och teleborg (var är jag) promenader=))

Men iallafall, kom på en underbart bra sak idag på promenader- jo, ibland så kan tillomed jag...hehe! Jag har två stoppljus till och från min promenad som är i stadsparken och jag kommer alltid och då menar jag alltid  på vägen hem till dessa när det precis slagit om till rött. Då ställer jag mig och stretchar benen-smart eller vad! Folk kollar lite konsigt men det är ju inget ovanligt-hehe! Har en annan glad nyhet att delge er idag. Ni som känt mig ett tag vet att jag inte har kunnat springanpå grund av min fotskada. Jag tänkte att det kunde vara slut på det idag-har ju trots allt fått order från min kiropraktor att träna massor. Så idag testade jag att springa lite-och det gick kanon. Känner inte av något i foten. Förstår ni glädjen?? Det gör jag iallafall...


Karin- Du anar inte hur mycket jag saknar vårt underbara lätta liv i Växjö, våra promenader, vårt Tufvan och verkligen våra sivanskvällar. För visst var de roligare än stallet..? Längtar massor tills du kommer, det kommer lite folk du inte träffat förut så kan nog bli skoj. Vi är 13 definitiva och några kanske i dagsläget så kan ju bara bli skoj. Tråkigt att Lene&Stoffe inte kan komma dock:(

Lene- Jag lever på te, fast det är ju inget nytt. Nu har jag en ny vattenkokare (tack svärfar) som går sjukt snabbt-jippie!

Saknar er mina töser- ni är underbara!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

självklart blir det promenix i lund!! vem vet o jag hittar ngn rolig master där kanske jag kommer ner till hösten :P saknar alla våra roliga upptåg i växjö, har skrivit ut massa kort för ett minnesalbum och jag blir väldans sentimental varje gång jag tittar igenom dem. Kanske ska börja med det nu till helgen så kan jag ta med det när jag kommer.



pussar!!

Postat av: Lene

Vad roligt att höra att det är bra med foten!!! Då kommer vi säkert se en ständigt springande galning i Lund på nyheterna:)



2009-01-16 @ 09:56:49
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback