en något skev Jessica Alba...

just de orden använde Jesper precis... Jag skadade mig på arbetet igår... Slog i bakhuvudet i ett släp tappade huvudet och slog i hakan i samma släp varpå mina tänder borrade ner sig i min underläpp. Fick ett fint litet hål i underläppen och den svullnade upp. Den är fortfarande svullen och därav ser jag tydligen ut som en skev Jessica Alba....haha=)

Hemma från jobbet idag. Min läkare, mamma, Jesper & min kassaledare förbjöd mig o jobba idag. Kände bäst med tanke på att jag igår sluddrade och var dåsig hela dagen. Läkarn tror att de kanske är en mild hjärnskakning men ingen vet... Har ont & äter värktabletter och hoppas jag mår ännu bättre imorgon så jag klarar av o jobba=).  Måste tänka på vad jag äter. Inget med syra i, helst inget varmt & efter varje måltid får jag gurgla mineralvatten för att göra rent hålet i läppen. Eller såret kanske jag ska säga..:)

Nu ska jag vila lite mer och se om värken mystiskt vill förvinna, sluddrar iallafall inte lika mycket idag och dåsigheten o yrheten är nästan borta-jippie=)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas du blir bra snabbt. jag åker till öland idag och kommer hem ngn gång på söndag så vi kan ju höras nästa vecka istället

Postat av: Lene

stackare! hoppas att det blir bättre snart så att du får jobba och äta vettigare mat. kram kram

2009-07-18 @ 20:35:10
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback