underbara

När jag kom hem från jobbet igår hade min underbare Jesper lagat middag till mig. Helt underbart o komma hem till..=) Han hade gjort värsta lyxiga pastasalladen med kyckling, ngn grekiskt getost, tomater, rädisor o egen dressing. I klar Jesper-anda fanns det tryffelolja, sake o fond i maten..=)

Nu sitter jag lite barnvakt åt Elmer som har börjat sitt sommarlov-avis=) I eftermiddag/kväll blir det jobb för att sen åka hem, sova o till jobbet igen. Kommer ha dygnsvila på 11 timmar & 15 minuter, kan tillomed jobba över en kvart o klara gränsen-underbart=)

Har flyttat och nästan packat upp allt, lite smått kvar men känns helt underbart!! Trivs stort i min lägenhet och känner att den börjar ta form. Nu kommer mitt Internet igång nästa vecka med vilket känns underbart. Har ingen TV så kommer bli skönt o inte behöva titta på samma gamla filmer igen=)=)

Nu ska jag leka lite med Elmer innan det blir lunch!

Robin- Jesper blev godkänd av samtliga. Tror Elmer (systersonen) är lite hemligt kär i honom...hehe. Han funkar perfekt med hela familjen. Ska han bara bli godkänd av vännerna med...eller Karin iaf...;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

hahahaha ja jag ställer hårda krav! blir spännande och se om han klarar inspektionen.... :P

härligt att du trivs i nya lgh, mycket trevligt att höra. kul också att du får åka ner till polen. jag är lite avundsjuk för ajg vill med åka bort emn ajhg hoppas du tar mig på en guidad tur igenom polen ngn dag så gör jag smma med finland :)

puss på nosen

Postat av: Robin

Ja det är underbart när man kommer hem från jobb och så är maten redan klar! =) Jag förstår precis vad du menar...

Hoppas du får en bra vecka! =)

2009-06-15 @ 09:20:33
URL: http://wwwrobink.blogspot.com
Postat av: Robin

slutat blogga??

2009-07-08 @ 21:48:13
URL: http://wwwrobink.blogspot.com
Postat av: Alexandra

har du glömt bort bloggen ? Kram

2009-07-13 @ 20:26:23
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback