En ledig söndag!

Varit ledig idag, känns skönt eftersom jag jobbade både fredag&lördag o kommer jobba mån-tors. Men jag klagar inte, trivs galet bra på jobbet!

Idag har jag i alla fall varit ledig, tänkte nog bara läsa och gå en promenad men så undrade Joanna om jag ville hänga med henne, Oscar & Elmer ner på stan o äta lunch o gå lite. Självklart följde jag med och fick en dag i solen med strosande i affärer o lunch på favoriten espresso house. De har ju tagit tillbaka sin grillad kyckling sambal (samma varma macka jag o kajsa alltid köpte innan)=).

Nu är jag i alla fall hemma igen, vi har köpt hem ristorantepizzor o ska nog värma den snart. Börjar inte förrän 10 imorgon så blir sovmorgon till 8=)

Ta hand om er och ha en underbar söndagkväll

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Lene

Jag tänkte att jag skulle skickat sms till dej men det råkade försvinna i huvudet, sorry!

Massor med kramar

Postat av: Robin

Hej Natta!!

Hoppas du haft en bra vecka!

Varit dålig på att höra av mig! TREVLIG HELG NU!

kram kram

2009-03-27 @ 16:59:17
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback