Fredag

Vad hände med denna veckan då..? Hallå...? Har hänt så otroligt mycket denna veckan så skulle behöva lite semester från min själv för o smälta allt. Men eftersom de inte går ringer jag Karin någon /några timmar typ dagligen och skriver sönder Manges msn:) (Ringer gratis till Karin men inte till Mange).

Ska faktiskt få träffa min Mange idag, var säkert 2 veckor sen sist o de är alldeles för länge o jag saknar honom så... Blir nog bara för en halvtimme men eftersom jag åker till Göteborg på söndag och stannar till fredag är det bästa vi kunde komma på för nu! Ska bli skönt o få prata med honom....

Just det, Göteborg...har jobbintervju och min kära syster undrade om jag ville stanna hela veckan och åka med dem ner till Halmstad på fredag. Passar mig utmärkt då jag kan söka jobb där på plats och visa upp mig för Marias chef på dressmann. Har lite jobb på G där så hoppas på det bästa:)
Har ni inte förstått det så är det till Göteborg jag flyttar, fått en lägenhet från 1 juni och det bästa av allt är att det är nära Joanna, Oscar & Elmer och att min Karin med ska flytta dit! Allt börjar lösa sig i mitt liv just nu...känns blandat men väljer o vara glad. Jobb & lägenhet är det jag behöver nu!

Tror det kommer passa mig utmärkt o bo i samma stad som min Karin igen!! Kommer dock sakna att ha Fredrik & Mange i samma stad...& Kajsa såklart när hon nu kommer hem. Hoppas du har det underbart i Argentina min älskling!!

Nu ska jag hoppa i duschen, blir snygg & gå handla på Manges jobb för o se få skjuts hem..lyx på hög nivå=)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Karin

längtar längtar och ring när du vill jag har ändå inget bättre för mig än att prata med min gulliga vän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback