Göteborg verkligen rätt stad för mig.

Varit här uppe nu i några dar och trivs så bra. Längtar tills jag får min egna lägenhet men det funkar o bo inneboende hos Joanna, Oscar & Elmer med. Nu är det ju en större lägenhet med..;)

Va på jobbintervju i måndes och väntar på besked. Busschaffören som körde mig från Svingeln ut till Bäckebol köpcentrum var en exakt kopia av taxichaffören i How I met your mother, ni vet vem jag menar..:)..Rashid eller ngt sånt heter han..:)

Ska nog vara här nästa vecka med, finns en chans att jag börjar jobba i slutet av nästa vecka..Vi får se men jag hoppas..:) Har ett annat vik på g som jag verkligen vill ha....hoppas!!

Ta hand om er! Själv ska jag söka lite jobb, hjälpa fläktkillen och slappa i en timme innan Elmer (som är hemma förkyld) vaknar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lene

Håller tummarna för dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback