Måndag!

Denna veckans första dag har under några månader inneburit depp o ångest för mig men inte idag. Idag har jag redan hunnit träna, packa om flyttlådor, skrivit ut jobbannonser och blivit peppad av min söta Karin! Har massor kvar o göra men en del kräver att jag går ut och tänker hoppas och vänta på att regnet ska sluta. Vill inte ut i regnet ju..:(

Jag och min Karin ska flytta till samma stad. Ni anar inte lyckan!! Jag och Karin måste vara tillsammans mycket och nu kommer vi än en gång få chansen. Jag får min lägenhet 1 juni och jag hoppas att min Karin kommer efter bums och att hon med får en lägenhet snarast! Gärna nära mig;) Nu använder jag Joannas alla kontakter och söker jobb för allt jag är värd..:) Kommer även söka lite kurser, bara för att=) Jag ska få jobb och jag ska flytta! Lägenheten är fixad så nu fattas bara jobbet...=)

Karin arbetar med o få med en annan vän till samma stad som vi ska till och jag hoppas att hon lyckas. Ska nog hjälpa henne på traven...=)

I veckan (hoppas imorgon) blir det myskväll med vin och film hos en vän. Ska bli underbart. Tänkte gå till systemet senare o köpa en flaska rose till oss..:) Sen ska jag lyckas boka in mange med...vi har inte setts på 2 veckor och det är alldeles för dåligt av oss...:)

Nähä, nu får jag väl fortsätta här om jag ska få något jobb..

Tack min Karin för ditt underbara pepp-sms. Känner mig galet peppad och är såååå glad att vi kommer bo i samma stad!!

Ta hand om er mina vänner, Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

:) kanske kan bli en trevlig vana

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback