Till Halmstad några dagar

Ska ta spårvagnen till stationen om ngn timme, hämta ut mitt tågbiljett köpa en chailatte och ta X2000 ner till Halmstad. Just idag bjuder på lite kvalitetstid med en underbar vän! Precis vad jag behöver på min lediga dag!!:) Ni anar inte hur underbart de känns o kunna säga min lediga dag..:) Skulle stannat i Halmstad till söndag eller så men de ville jag skulle ta växeln hela lördagen så självklart hoppar jag på det...:) Växeln innebär egentligen att man står som varukontrollant i drive-in:en o kollar alla bilar som kommer i första hand, sen svarar man i telefonen. Så kommer stå ute HELA dagen, så hoppas på massor av sol!!

Ska till AF på torsdag o få sista pappret underskrivet så jag får lite pengar denna månad med (lönen kommer först nästa månad). O självklart säga att jag fått jobb:)

Annars är allt bra i Göteborg, längtar självklart till min egna lägenhet men det funkar bra o bo inneboende med. Leker småbarnsmamma vissa dar o lämnar Elmer på dagis!

Nu ska jag fixa lite här och sen bege mig ut i vårsolen. Byter till vårjacka i Halmstad idag med, hej då vinterjackan...=)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lene

Vad roligt att du trivs med allt!! Usch jag måste verkligen ta mig råd att köpa en vårjacka.. Var ute och tog en rask promenad igår och det var ingen trevlig upplevelse i min vinterjacka

Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 10:22:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback