Underbara vänner!

Hade som sagt vin & filmkväll med en underbar vän igår. Precis vad jag behövde! Nu har jag nya krafter att söka jobb och fixa inför flytten! Så tack vännen för en fantastisk kväll!! Vi hyrde step brothers, tyvärr pratade vi bort hela filmen..eller nja tyvärr är väl fel ord men kan ngn säg om den är så bra att jag ska hyra den igen...?:)

På fredag blir det cosmokväll & kvällen då jag ska få träffa lite nytt folk. Ska bland annat träffa Stina som dejtat Daniel och som framförallt vet vem jag är och hur jag ser ut...Jag känner inte Stina, tror jag..:) Men ska bli skoj och få träffa henne & hennes pojke nu när jag hört så mycket om dem=)

Idag kommer Marcus hit så det blir fika och promenad, om vädret tillåter. Min väska har kommit till NoaNoa med så ska in och köpa denna! Kan visa kort sen! Annars blir det telefonsamtal o jobbsök idag. Ska nog hinna med lite träning med!

Tack söt för ett härligt telefonsamtal. Känns så skönt o kunna ringa dig närsom o helt underbart o få planera vår framtid ihop! Vi kommer få det såå skoj=)

Nu ska jag nog fixa lite här och bege mig ut på stavpromenad kanske, med bra musik och frisk luft=)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Karin

step brtothers är ASdålig. jag å spårvagns-andreas tittade på den i höstas och det var verkligen en b-film.



upp med hakan och full fart framåt :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback