Utmaning från Karin

Tre jobb jag haft: Telefonförsäljare, Receptionist och hälsokostsäljare

Tre platser jag bott på:
Oskarström, Växjö & Lund

Tre saker jag gillar att se på tv:
Har börjat gilla mindre och titta på TV men House, Desperate Housewifes & How I met your mother är aldrig fel.

Tre favoriträtter:
Farmors mat, mat jag lagar med massor av grönsaker & mammas gurksoppa

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
I min nya lägenhet, på ett jobb, på festival med vänner

Tre personer jag utmanar:
Alexandra, Robin & Jonas

Kommentarer
Postat av: Robin

Tre Jobb:, Polisen, Kriminalvården, Bahnhof Bar.

Tre platser jag bott på:, Sri Lanka, Ängelholm Stockholm.

Tre Tv:, Hockey, Matprogram, Underhållningsprogram.

Tre favvorätter:, Lasagne, Smörgåstårta, korv.

Tre platser jag vill vara på:, SOLEN, Fjällen, Månen.

Jag utmanar ingen!! =)

Postat av: Robin

Ingen som antog utmaningen förutom jag? Vinner jag då? Vi får väl höras på tele ang valborg och exakt datum, om jag är här eller där... ==) Puss

2009-03-14 @ 16:14:18
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback