fullt upp!

Flytten till min egna lägenhet är bara 2 veckor bort o tiden fram tills dess är fullbokad. Känns underbart=) Blir jobb nu fredag-tisdag, en ledig dag med min älskling & sen till Karin på torsdag-tisdag. Söndag den veckan flyttar jag. Mitt i allt detta kommer Bea till Göteborg & då ska det fikas:)

Just det, killen jag dejtat i en månad eller så & jag har blivit tillsammans. Känns helt fantastiskt och jag är kär & lycklig!=)

Helgen tänkte jag sova hos min baby så kommer inte blogga något då han saknar Internet. Hörs vi inte innan jag åker till Uppsala så ha det underbart!

Ta  hand om er, Puss!

Kommentarer
Postat av: Lene

Massor med kramar!!!

Postat av: Alexandra

Det flyter på för dig märker jag =) Kul=)

2009-05-22 @ 17:17:20
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback