imorgon flyttar jag=)

Då var dagen nästan här, imorgon går flyttlasset till min underbara lägenhet. Mamma & Pappa tar med allt från Höganäs & Halmstad och sen väntar jag & Oscar & senare Jesper och bär. Sen blir det grillning med familjen & Jesper får träffa mina föräldrar för första gången. Kommer helt enkelt bli en underbar söndag=)

Men först är det lördag och det betyder jobb för min del. Börjar inte förrän 11,30 men tänkte hinna inom IKEA på vägen och hämta en katalog och botanisera, sen ska det fixas massor här hemma med så bara skönt att jag vaknade 06!=) Efter jobbet ska i ut, ta en öl och nog äta lite. Ska bli underbart & att kvällen avslutas med att jag sover hos min älskling gör det hela bara mer underbart!!

Igår jobbade jag, Hanna & Jesper till stängning. Vi åkte in till stan & satte oss i en hotellobby & drack varsin cider o pratade. Jesper åkte hem ganska snabbt eftersom han började 8,30 i morse men jag & Hanna satt kvar till 22,30 ngn gång när vi kände de var dags o åka hemåt-vi jobbar trots allt idag!

Nu ska jag fixa med massor här, ta hand om er och alla ni som är lediga-njut av solen!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lene

Hoppas att allt gick bra med flytten! Jag vill se bilder på nya lyan!!!

Postat av: Robin

Hur gick flytten och blev Jesper Godkänd?? =)

2009-06-02 @ 20:24:06
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback