några dar med min karin

Som Karin så vackert uttryckte det, vi sågs igen efter 4 månaders skillsmässa. Det är det längsta vi någonsin varit ifrån varandra och det har varit jobbigt.. Men nu fick vi äntligen ses genom att jag åkte upp till henne några dar. Vi fikade, gick på stan, promenerade, skrattade och pratade framförallt massor. Som Karins pappa så vackert uttryckte det när vi stolt visade upp vårt inköpta pratvin (det bästa enligt personalen) " ni två behöver väl inget pratvin, ni är så duktiga på o prata ändå:)"

Jag har framförallt skrattat nu dessa dagar och njutit av att umgås med min Karin o bara vara. Vi har preliminärt-bokat en resa för Karin ner hit och jag hoppas att hon kommer så att jag får umgås lite mer med henne o så att hon får träffa mina vänner och såklart Jesper. Tack Karin-jag behöve komma bort från Göteborg lite, få umgås med dig och skratta tills magen gjorde ont!

På vägen hem stannade jag lite längre i Stockholm och fikade med min underbare vän Robin. Vi hade inte setts på 5 år så vi kände de var dags...=) Det var underbart o få prata med honom och det kändes som att vi sågs i förrgår. Det är underbart med sådana vänner. Nu får du komma ner till Göteborg vännen snart så tar vi en fika här, Falkenberg är ganska nära;)

Väl hemma i Göteborg var det dags för bio. Coroline i 3D-format. Kan varmt rekommendera filmen. Den var riktigt bra och det var bra 3d-effekter med=) Tack Per, Linus & ni andra för en trevlig kväll.

Morgondagen tänkte jag ägna med min älskling som precis som jag är ledig imorgon. Vi skulle åkt ut till havet men det blåser massor o ska tydligen regna med så han skulle hitta på något annat skoj. Ska bli underbart o få träffa honom igen!

Ta hand om er
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

tack själv S2 :P jag har haft det precis lika bra och det var kul att ha dig här.

jag skulle göra kaffe till mig precis och satte igång kaffebryggaren. men när jag tittade på den nästa gång för att se om den började bli klar så märkte jag att jag glömt kaffepulvret... blir inget bra då...

Postat av: Robin

Det va mycket trevligt att ses Natta!!

Kul du stanna till i Sthlm... Och ja, det kändes som vi sågs igår, inga problem att babbla på! hahahaha

kramar!

2009-05-30 @ 12:17:35
URL: http://wwwrobink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback